Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 13:18:06 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2411301/12026 aadressile Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, 11 
Tallinna ringtee T21// 11290 Tallinn-Lagedi tee// Killustiku põik 3// 
Killustiku tee 6// Rae küla, 11 Tallinna ringtee// Kaasiku tee 15// 
Soodevahe küla, ringtee// T17// T18// T19// T20// T23// T26// T27// T40// 
T41// T42// T43// tee// Betooni põik 20// Raba tee// 1// Tallinn-Tapa 
115-118,2 km// Varivere tee// 10// L3// L4// Veneküla, ringtee// T28// T29// 
T30// Ülejõe küla, Lagedi-Maardu (Sideliin) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja AS TELCO (registrikood 10231717) esitas 
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri kaudu 
kasutusteatise nr 2411301/12026 Harju maakonnas Rae Vallas Soodevahe külas 
rekonstrueeritud sidekaabli kasutamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 48 lg 
5 p 2 edastab TTJA kasutusteatise menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27180252>  (menetlus nr: 
461402), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI MÄGAR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister